:D

Publicerad 2010-12-03 17:06:18 i Nostalgi,

Oj då nu har jag missat att skriva en hel del. Kan ju börja med att säga att..... DET BLEV VINNST!!! vi vann med typ 7-3. Vi var trotts allt två hela femmor + målvakt så. Jobbigt när moståndarna ska gnälla på allt och alla. Vi har despans att spela med en spelare mer på plan då vi är ett lag för spelare med funktionsnedsättningar. Och bara för att dem förlorade mot oss föra gången... Men skit samma nu vi vann ju i alla fall så, tycker bara att man får ta det för vad det är. Vi lirar ju trots allt bara i korpen.

7-3 verkar vara ett gångbart resultat föresten då mitt kära älskade hv71 slog timrå i går med samma siffror.

Jag vet inte vad som är felt, sqover som jag ska och äter lika dåligt som jag alltid gjort ändå äre som att jag hamnat i ett läget där allting och då menar jag allting är jobbigt. Att förflytta sig mellan tvn och sängen är as jobbigt och ni som varit i våran lägenhet vet att det handlar om kankse 5m. Men jag är inten den som lägger mig ner och grinnar. (eller jo i går gjorde jag nästan det, sket i allt och stannade hemma i sängen). Någon som har ett bra tips på hur  man ska komma ur detta komaliknande tillstånd. För detta är inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela