Stan

Publicerad 2010-12-04 12:33:01 i Nostalgi,

Har sovit själv hemma i natt för första gången på typ ett år. Kändes först väldigt jobbigt men gick sen väldigt bra. Lite så där små skönt att få vara helt för sig själv. vaknade kollade lite innebandy över vebben. 21-1 till Sverige mot Estlannd I VM!!! ska det få vara så stor skillnad?, det roliga var att säningen jag hittade vare inget ljud på förutom vid målen, då vare en finne med väldigt lustig engelska. Det är ju allmänt känt att finnar inte är bra på engelska.

På tal om finland så är min pojkvän på väg ditt eller ja dem skulle till Happaranda och spela bandy men sen skulle dem även över en sväng till finland. Stort lycka till nu grabbar.

Ne om ca 45min ska jag i alla fall börja dra mig mot stan för att möta upp Olivia har ingen koll på vad vi ska göra riktigt men det blir nog soft. Sen blir det nog att dra till mamma en sväng och låta henne fixa mina ögonbryn. Alldels för länge sen kan jag lova.

Tar väl med mig datorn som vanligt antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela