helgen som snart är över

Publicerad 2011-02-27 13:15:04 i Nostalgi,

Denna helg har bara varit lugn, i fredags blev det efter lite diskutioner så att vi for först hem en snabbis till hans pappa och gick ut med hundarna för att sedan springa i väg och köpa med oss pizza för att dra hem till mamma för lite lets dance mys, sen när vi tog bussen hem så möte vi farfar och farmor på bussen vilket var en väldigt trevlig överaskning.

Sen kom det ju en lördag också som bestod utav att först ta en sväng ner på stan/team sportia i samma veva som älsklings gubben min skulle i väg och döma. Sen när man kommer hem så blev man glatt överaskad av att mamma var på besök, fick god korvstroganoff som jag käkade upp till frukost i morse (korvstroganoff och godis till frukost? det är bara jag som gör så) Sen så blev det att fara och käka pizza igen!!! efter det var vi ett gäng som var här hemma hos oss och lirade NHL11,, två straff vinster hämtade jag hem, så det satt gött. Vart en tidig kväll vilket kändes otroligt skönt, redan vid 12 tiden låg vi i sängen.

Ska snart börja bege mig mot stan, tänkte gå förbi stadium och kanske inhandla ett innnebandyfodral och kanske titta på en klubba som jag sett på internet, sjukt vad jag tycker om att handla sportprylar.

Måste få berätta vad som hände i går när jag var och såg dalen AIK matchen som förövrigt dalen gick segrande ur. I alla fall betalade min biljett med en 100lapp och så skulle jag få en 50 lapp och en 10kr tillbaka, det roliga i det hela va att jag fick en 100 lapp och en 10 tillbaka, allså fick jag tillbaka mer än vad jag hade betalat med, i bland ska man ju ha lite flyt också. haha

Sen blir det korpen match i eftermiddag också, börjar faktist på bli rätt så taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela