dagens göra

Publicerad 2011-01-29 09:20:39 i Nostalgi,

Gårdagskvällen bjöd på både Handbolls tittande framför tv och Live innebandy at IKSU. Synd att Sverige förlorade när det gällde handbollen och att innebandyn typ var avgjord när man kommer ditt, fick i alla fall se några snygga mål så ska väl inte klaga allt för mycket. Så sjukt grymt skönt med en lugn fredagskväll kan jag ju säga. Somnade väl typ 11, så nu har man varit uppe sen just förre 7, har hunnit läst tidnignen i lugn och ro.

Jag måste ju vara den klantigaste på hela jorden, gick upp och hjälpte per med att smörja in hans onda nacke med linniment, tror ni inte jag sen råkar gnida mig i ögonen med samma hand? Inte kanske det smartaste man gjort.

Vad ska man hitta på i dag då?


Ska då ner på iksu och titta på Nicos match, vem vet man kanske far ditt lite tidigare för att hinna en sväng på gymmet också. Sen är det ju Elit match också så jag har nog att göra i dag, sen vet jag inte om per snackade om att dra hit nå folk för tvspels lir och pizza. Återstår att se, finns ju alltid disk och tvätt att ta hand om i alla fall.

ne nu ska jag ta och se lite tv med hjälp av vebbtvn här på datorn första avsnittet av Sofias änglar blir det.

Jag önskar att det skulle finnas en gnutta syskonkärlek mellan mig och min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela