Lite om mig och mitt liv

Publicerad 2013-12-25 12:14:00 i flum flum,

Hur gammal är du? 
22år och 11 månader ca.
Hur gammal känner du dig?
I bland äldre i bland yngre
 

Vad har du gjort i dag? 
Softat ätit middag hos farfar och farmor och bara chillat.

Vilken film såg du senast?
Hur många kramar finns det i världen.

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Höst och Vintern. Hockey säsong behöver jag säga mer?

Är du besatt av någonting? 
sociala medier. 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? 
Sitter ensam i soffan hos mina föräldar. 

När vaknade du i dag? 
Vet inte riktigt. Klev upp vid 13 tiden något tror jag.

Vilken är din favorithögtid?
Hockey slutspelet är lite av en högtid för mig.

Vad lyssnar du på just nu?
ser på pardis hotell

Har du någon gång brutit ett ben? 
Nix pix

Snarkar du? 
inte vad jag vet men kan nog hända, speciellt då jag är förkyld.

Hur går du helst klädd? 
Träningskläder.

 Vilket stjärntecken är du född i? 
Stenbocken.

Vad sa du senast? 
God Jul vi hörs.
 
Är du blyg? 
I visa lägen så ja.

Vad heter du i andranamn? 
Sofia

Har du svenskt ursprung? Ja, 100% svensk.

Har du, eller har haft, något smeknamn? 
Farfar sa alltid Ella Bella när jag var liten. Sen under VM jobbet blev det Ume. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela