Bra återhämtning efter träning

Publicerad 2013-11-05 14:19:00 i Elin testar,

 
Det här protienpulvret tycker jag är väldigt bra om man som mig har en bitt hem från gymet. Perfekt att bara blanda med vatten efter träning. När jag använder den hemma brukar jag i bland lyxa till det och blanda ut den med mjölk i stället för att blanda den med vatten. Jag tycker att den här versionen är bättre än whey 80 produkten då jag upplever att den här inte blir lika klumpig som den blir. Finns i en hel del olika smaker, jag använder päron vanilj och kan rekomendera den då den i princip smakar som pigelinglassen. Det som jag tycker är mindre bra med detta pulver, likt dem andra proteinpulverna jag har testat är att om man inte sköjer ur och diskar shaken eller det man blandar dem i så luktar dem riktigt illa rätt fort. Kan även tycka att eftersmaken är lite konstig, men tror även att det är något som det flesta proteinpulver ger. 
Köpt på gymgrossisten för 269kr/kg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela