en milstolpe i livet

Publicerad 2013-11-03 18:40:00 i Nostalgi,

Det här är något som faktiskt inte ligger allt för långt bak i tiden men det är fortfarande något som jag var och fortfarande är väldigt stolt över. Att jag trots mina digagnoser och motgångar lyckades gå ut gymnasiet med betyg och poäng som gav mig rättigheten att söka vidare till universitet och högskola. Det utan någon som helst anpassning i skolan. 
Tror aldrig jag har varit så stolt över mig själv som jag var den dagen. Det var slutet på en kamp och början på något nytt. En av dem starkaste nycklarna till att jag faktiskt lyckades med det trots allt måste varit min envishet.  Jag lyckades med det som många helt utan diagnoser inte lyckas med. Att gå ut gymnasiet med ett gymnasiebetyg. Jag kämpade ända in i det sista. Tror jag gjorde sista omprovet dagen innan betygen skulle skickas in.
Jag klarade det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela