Epilator

Publicerad 2013-11-04 17:05:00 i Elin testar,

Den här lilla godingen vil jag tipsa om. Den är min räddning i kriget mot håriga ben kan man säga. Har testat en hel del hårborttagningsprodukter så som krämer och rakhyvlar. Men den här är det som fungerat allra bäst för mig.Vist det kännns lite, mest i början men det är inte så att det inte går att härda ut det. Tar inte speciellt lång tid att använda. Det som jag upplever positivt med den här är att jag upplever att resultatet är mer långvarig än när jag rakar benen med en vanlig rakhyvel. Jag ska tillägga att jag har väldigt jobbig hårväxt på mina ben också så den har verkligen fått genomgå ett hårt prov. Betalade 399kr för den på siba. Priset tycker jag är helt okej då man får vad man betalar för. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela