Om mig

Publicerad 2013-11-28 20:25:00 i Vardag,

OM DIG SOM PERSON:
Vilket datum fyller du år? - 18 januari
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 23 år
Vad använder du för parfym? - Ingen
Vad hade du velat ändra gällande dig själv? - Mitt självförtroende och min kropp
Vad tänder du på hos det motsatta könet? - Leende, personlighet.
Vad är avtändande? - För smal och gula tänder
Hur ofta duschar du? - Var/varannan dag 
Vad älskar du? - Mina vänner och familj
Vad stör du dig på? - Folk som är falska och ljuger och som inte säger som det är.
Är du pessimist eller optimist? - Beror på vad saken gäller
Har du dålig syn? - Ja, Har glasögon men avänder mest linnser.
Vilken egenskap önskar du att du hade haft? - Att jag hade haft mer självförtoende
Har du bra hälsa? - Beror väl på kan alltid bli bättre

KÄRLEKSDRABBEL
Vad gjorde du senast på alla hjärtans dag? - Inget vad jag vet. Försökte undervika allt som har med den dagen att göra.
Vad är det mest romantiska någon gjort för dig? -  När jag och mitt ex flyttade i hop.
Har du haft sex med fler än 5 personer? - Ja
Är du singel just nu? - Ja
Vilket är ditt favoritkärlekspar? - Oj den var svår.
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? - Det har varit ett bra tag. 
Vad är det viktigaste i ett förhållande? - Tillit och respekt!
När kysste du senast någon? - För nån vecka sen.
Hur ser drömbröllopet ut? - Har inte tänkt på det
När fann du din första kärlek? - 16 år
Gillar du romantik? - Delvis  om det görs på rätt sätt.
Favoritkärlekslåt? - Oj, finns många fina men denna tycker jag om: 

 

VÄNSKAP
Vem vet mest om dig? - Vet inte tror inte många vet speciellt mycket om mitt riktiga jag. 
Vem smsar du oftast med av dina vänner? - Olika
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Tja vann löven över DIF
Litar du på alla dina vänner? - Nej inte fullt ut när det gäller alla..
Vem har du känt längst? - Måste vara min barndomsvän Johanna som jag just börjat få lite kontakt med igen. 
Har du blivit sviken av en vän nyligen? - Nej inte nyligen i varje fall. 
Vem bråkade du senast med? - Vet inte, är inte den bråkiga personen

SKULLE DU KUNNA....
Resa jorden runt ensam? - Absolut, man träffar ju folk på vägen så varför inte.
Dejta en som suttit i fängelse? - Ja, tror på att man ska ge alla en andra chans. 
Hoppa fallskärm? - tveksamt
Ha ett långdistansförhållande? -Har haft men har inte varit någon hit direkt. 
Lägga ut naken/bikinibilder på dig själv? - På internet? tveksamt. Nakenbilder NEJ! bikinibilder kanske den dagen självförtroendet är på top. 
Kyssa någon du inte känner? - Ja
Dejta någon med player-rykte? - Ja, skaffar mig alltid en egen uppfattning. 
Spela in en porrfilm? - Nej skulle inte tro det. 
Jobba med något du inte tycker om för pengarna?  En kortare period kanske men tror inte det håller i längden. 
Ha ett öppet förhållande? - Vet inte riktigt har inte tänkt på det.
Vara tillsammans med en mycket religiös person? - Beror väl på..

ÖVRIGT
Vart vill du bo i framtiden? - Stället spelar mindre roll bara jag är lycklig.
Vad skulle du vilja jobba som? - Något inom idrott och ledarskap. Kanske förbundskapten.
Vad vill du ha just nu? - En godnatts sömn. 
Om du vore en film/seriekaraktär, vem hade du varit? - Oj vet inte riktigt
Vilken är din favoritmaträtt? - Pasta carbonaran jag käkade tidigare i dag var riktigt grym.
Vilken kändis ser du upp till? - Ingen
Vad brukar du äta till frukost? - Saftsoppa
Brukar du röka eller snusa? - Nej
Har du gjort en audition någon gång? - Telefonintervju när jag blev antagen till Bosön
Vilket land vill du resa till och varför? - USA. För att resa runt och se hockey. 
Vad gjorde du på din senaste födelsedag? - Kommer inte i håg det va trots allt 10månader sen. Var säkert inget speciell.t
Vilken sport gillar du? - Innebandy och Ishockey
Vilket skolämne avskyr du? - Matte, NO ämmerna och Språk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela