Bra dag

Publicerad 2014-12-27 19:53:14 i Vardag,

Haft en riktigt slö dag. Klockan hann bli 14.30 ca innan jag började fixa mig och dra mig på stan. Blev ett stop på vägen för att hämta ut ett paket med ett par skor. Super fina begagnade som jag köpte innan jag åkte i väg. På stan blev det inte så där jätte mycket köpt. Ska verkligen snåla och spara nu. Så blev ett tvåpack tjocksockor, lukt/fuktbollar till min träningsväska och två pack med lommband. Hittade äntligen den färg jag behövde. Kan försöka visa vad lommband är senare. 
 
Ska i alla fall försöka städa klart och sen ska jag nog dra i väg till gymmet efter hockeyn. Inte varit där på några dagar. Blev lite jobbigt när jag var uppe i Umeå eftersom jag mest troligtvis är allergisk mot vår älskade Katt. Så blev typ bara 2-3 pass under den tiden jag var där och enbart 2 ynka pass nere i Göteborg. Så denna månad har verkligen varit en månad då min kropp har fått vila ordentligt. 
Saknar VM och VM-gänget. Slit, svett och tårar. Men framförallt så underbart mycket kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela