dagens händelselösa händelser

Publicerad 2014-12-29 18:41:54 i

Så kan man sammanfatta min dag. Inte gjort så där super mycket. Legat och kikat på Youtube och städat lite. Lite städning kvar innan jag ska ta en promenad ner på Ica och köpa lite gott. Vad det blir vet jag inte riktigt än.  

Ligger å tittar på en gammal innebandy match från VM.  Saknar allt och alla lite mer nu. Sen är det handboll på tv också. Sen sist men inte minst är det junior vm hockeyn klockan 23 i kväll. Så lite av varje kan man ju säga att det blir. En lång varm dusch och en vända med dammsugaren står också på to do listan. Ska verkligen ha en vilodag och försöka ta det så lugnt det bara går. 


Rätt sliten tjej alltså. Vet inte riktigt vad jag har gjort, visa dagar är väl bara såna antar jag. Ska försöka göra nåt vettigt nu  i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela