En vecka nästan sen sist

Publicerad 2014-06-30 02:08:23 i Vardag,

Ber så sjukt mycket om ursäkt för utebliven uppdatering här kommer en liten uppdatering på vad som hänt sen sist. Det får blii i en liten punktlista likande uppdatering.
 
Hittat en lägenhet i Stockholm som också kontraktet är skrivet på.
Ja vad ska man säga, är verkligen värdens lyckligaste människa. Känns helt otroligt att jag faktiskt redan på Torsdag flyttar tillbaka till den staden som jag numera känner mig riktigt hemma i. 
 
Sovit en sjukt massa.
Ja i bland vet jag inte riktigt vad som händer. Bara sover och sover och sover. Antar att det är i brist på annat att göra.
 
Tagit upp kontakten med en gammal vän.
Har känt den här människan sen 2012, men har inte på senare tid haft så där jätte mycket kontakt med denna människa, tills för någon vecka sen. Den vänskap som uppkommit har blivit något väldigt speciellt som jag är väldigt lycklig över.
 
 
Båt häng med mamma och pappa.
Är det något jag trivs med så är det att hänga med mina kära föräldrar. När man bor 65mil i från varandra så uppsakttar man stunderna då man är hemma. Även om vi i bland går varandra på neverna.
 
Kommer bli en sjukt intensiv vecka för mig så får se hur mycket hinner uppdatera. Ska Boka flyg, säga upp min gamla lägenhet, plocka ur frådet, packa och se till att jag får med mig allt. Nu är det väl inte jätte mycket att packa igen då jag inte packat upp så speciellt mycket i och med att det enbart var typ 3 veckor sen jag flyttade upp. Är verkligen världens lyckligaste över hur snabbt det faktiskt löst sig för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela