Etta på Svenskafans

Publicerad 2014-11-26 12:36:00 i Vardag,

För ett tag sen började jag publicera mina texter på www.svenskafans.se.  Självklart skriver jag för hv71s redaktion. Efter Leksands matchen i lördags så publicerade jag en text. Som jag med hjälp utav olika forum på facebook spred vidare.  Det visade sig att min text skulle bli den mest lästa hockeyrelaterade texten under det dygnet/den helgen. I skrivande stund har texten över 2000 visningar. (över 1700 första dygnet) Vilket inte är i närheten av någonting annat jag publicerat tidigare. Det är faktiskt ganska coolt att få ligga upp på startsidan på hemsidan också.   Vill bara rikta ett jätte stort tack till alla som läst och tagit del utav min text. http://www.svenskafans.com/hockeyzon/det-har-ar-aldrig-okej-520406.aspxär länken för er som ännu inte läst den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela