Typiskt stockholmare

Publicerad 2014-11-30 17:05:00 i

Det här med att resa runt med storväska är fan ingen hit. Nåt jag måste göra allt för ofta ändå i och med min innebandy utrustning. 

Det jag stör mig mest på folks sätt att helt nonchalant gå in i en eller i princip sätta sig på mina grejer. Eller till exempel om man kommer på bussen så brukar jag sätta mig där barnvagnarna ska ha sin Plats i och med att det är i princip där jag får plats. Sitter det nån där med typ inga saker så är dom ändå så sjukt ovilliga att flytta på sig. Har fan inget val måste släppa runt mina saker och så är det bara. 

Är även uppväxt med att man ber om ursäkt om man går in i folk. Här är det mer jag som får arga ögat för att nån gått in i MIG.  

Skärpning folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela