Underbart

Publicerad 2014-09-30 00:17:13 i Vardag,

Det har inte varit nån uppdatering här dem senaste dagarna. Har helt enkelt inte kommit i håg det.  Har haft fullt upp med annat.  
Att klicka så med en människa som man aldrig täffat för på första mötet. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men att sova med två varma armar runtomkring en är riktigt oslagbart.  Vart det leder får tiden utvisa. Är det något som jag har lärt mig den senaste tiden är att inte ta något för givet. Njut av studen för man vet faktiskt inte alls hur länge det varar. Och njutigt har jag gjort det senaste två nätterna, det kan jag lova.
 
I morgon står innebandy på schemat samt att mamma kommer på besök så vi ska väl laga mat antar jag. Det gör vi liksom alltid då hon kommer hit så. Och förre det måste jag försöka städa lite. Känns som om jag alltid måste städa?  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela