Inte alltid glad

Publicerad 2015-04-08 16:48:26 i Vardag, funderingar,

Har haft en period då jag inte alls varit på top. Sovit sovit vaknat ätit sovit. Får mina dippar i bland och då är det bara lyssna på kroppen då den inte vill som jag vill. Vet alltid att det vänder, vilket det även gjort denna gång. Finns inget skönare än när det vänder också ska tilläggas. 
 
I kväll står i alla fall innebandy på schemat. Ska bli skönt å få trötta ut kroppen lite på ett fysiskt sätt.
 
Vad mer som händer? jo typ ingenting får se vad som blir av helgen. I vanliga fall skulle jag haft panik då saker inte blir som det är tänkt men tror jag lärt mig lite med åren och drar mer på axlarna åt sådan nu för tiden. 
Bjude på en väldigt väldigt gammal bild. Vet inte exakt vart den är tagen eller när den är tagen men vet i alla fall att den är sjukt gammal. tänkte nog ta fram dem kepsen igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela