en mycket på schemat dag

Publicerad 2015-06-26 14:53:20 i Vardag,

Ja i går stod det en hel del på mitt schema. Först så åkte ner jag ner på stan vid 12 tiden för att köpa en present till min lillkusin som fyllde 6 år i går. (tiden går så sjukt fort).Hittade även en tröja och ett par byxor till mig.  Sen hade min kära farfar och farmor bjudit hela kusin skaran på pappas sida på fika.  Så det blev att åka ditt innan jag for till min kusin och firade henne. Sen efter det var klockan typ 19.30  tror jag så åkte jag hem å fikade och sen drog jag i väg och tränande.
 
För ett tag sen var jag med i en tävling som jag också lyckades vinna. Och i går hittade jag priset i brevlådan. Sjukt bra pris måste jag säga. Är så himla glad. Var i alla fall två olika presentkort, Det ena var ett presentkort på en middag för två på en resturang i Stockholm. (kommer inte i håg namnet på den just nu) Sen även ett presentkort på assist.se som är en innebandybutik.
 
 
Idag  har jag å andra sidan inte gjort något speciellt alls.  Bara tagit det väldigt lungt. Ska sminka mig lite för att om ett tag ska mamma hämta upp mig och då ska vi på Ica Maxi för att handla till mammas tjejmiddag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela