Mina inspirationskällor

Publicerad 2015-06-05 10:28:00 i Vardag,

Tänkte berätta lite om saker som inspirerar mig:
Folk som går sin egna väg: Det är verkligen något som jag tycker är svin coolt. Personer som väljer att inte gå den traditonella vägen. 
 
Människor som använder sina svagheter till något positivt: Folk som lärt sig att det som andra ser svageheter faktsitk kan vara dina styrkor. Bara man lär sig använda sin energi på rätt sätt. 
 
Dem som ser till att sina drömmar blir genomförda: Människor som faktiskt inte ser någonting som begräsningar till att nå sina drömmar. Det finns absolut ingenting som stoppar dessa människor. När det kommer hinder på vägen så ser dessa människor till att ta en ny väg för att nå sina mål. 
 
Det finns säkert tusen saker till som jag kan se som insperarande. Och farmför allt så finns det en mängd människor som jag ser som insperatörer och förebilder. 
 
 
Bildkälla: http://nc3t.com/wp-content/uploads/2015/03/Inspiration-words.jpg
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela