throwback thursday

Publicerad 2015-06-04 11:57:00 i Vardag,

När jag var uppe i Umeå senast så hittade jag en liten sak som för mig är ett väldigt starkt minne. Ett starkt minne av dryga två veckor av Maj 2013. Under dessa dryga två veckorna hände det så sjukt mycket i mitt liv. Träffade sjukt många helt underbara människor, hade sjukt många trevliga stunder med dessa människor, såg sjukt mycket bra ishockey, upplevde sjukt bra stämmning och framför allt så kände jag så sjukt mycket kärlek och värme. Vi var alla där för samma sak och fick uppleva något magiskt tillsammans. Vi fick uppelva på nära håll när vårat älska ishockeylandslag blev det första på 27år som bärgat ett VM-guld på hemmaplan.
För er som inte varit med på ett större arrangemang så kan jag förklara denna bild lite snabbt. Detta är alltså den ackrediteringsbricka som man bar dag ut och dag in. Siffrorna och till vis del bokstäverna står för vilka zoner man får befinna sig i.  För varje zon finns det en "vakt/kontrollant" som sitter och kollar så att rätt folk rör sig i dem olika zonerna. Utan dessa brickor skulle det bli kaos och det skulle springa folk på väldigt fel ställen.  Ska tilläggas att jag valt å redigera bort den bild som satt i den blåa rutan. Det var en bild på mig som jag i dagsläget inte riktigt kan stå för. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela