allting blir inte alltid som man tänkt sig

Publicerad 2015-05-25 15:37:15 i Vardag,

Vaknade i går morse med något som liknande en pollen/katt allergi reaktion i mitt ena öga. Kändes ju inte så där super kul då jag hade saker planerat. Men inte ens det kunde stoppa mig. Åkte först i väg till farfar och farmor och hälsade på sen åkte jag i väg och tränade på mitt gammla gym. Kul att snubben i kassan kände igen mig. Har ändå gått typ 2,5 år sen jag tränade där. Gick i alla fall på ett bodypumppass där min syster var instruktör, sjukt duktigt var hon. Och kul var det. Även om jag inte kunde ta ut mig till 100 pga allergin. 
 
Ska väl i alla fall fara till apoteket och köpa lite ögon droppar. Väntar bara på att mobilen ska laddas klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela