Grym helg

Publicerad 2015-05-18 15:58:12 i Vardag,

Kan bara säga en sak jag har haft en grym helg. Innebandy både lördag och söndag. Där i mellan hamnade jag också i Enköping en sväng helt spontant. Riktigt kul hade jag det. Igår slocknade jag dock rätt snabbt i sängen efter att jag kommit hem. Vaknade till en sväng och skypade lite med bästa skype gänget. Sen hände det inte alls så mycket mera. Ska alldels snart ner i tvättstugan å slänga in en tvätt, på något vänster lyckades jag få saftsoppa i hela min träningsväska, fy för korkar som går sönder. Så den måste tvättas. Diskmaskinen går och snart är det bara dammsugning och torka golven som är kvar innan min lägenhet ser rätt okej ut igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela