Min styrka är att skriva

Publicerad 2015-05-15 10:32:00 i Vardag,

En av mina starkare sidor är att formulera mig i text. Det har alltid varit en sak som jag gillat att göra och det gör jag fortfarande. 
 
En stor händelse i mitt skrivar liv var när jag fick upp en av mina texter på toplistan över mest lästa texter  på en stor site. Det var en riktigt mäktig känsla. Det  tog väl ett tag och ett antal vändor på siten innan man förstod att det faktiskt var mitt namn som stod sokm skribent till den texten.
 
På senare tid har jag också fått skriva två styken mindre roliga texter.  Två texter som handlade om farväl till vänner som inte längre finns bland oss. Även om sådana texter är tunga att skriva så är det ett hedersuppdrag att få skriva dem. Det är inget man nånsin vill göra men känns fint att få sätta ord på känslor och förmedla det till dem anhöriga samtidigt som man får hedra sin bortgångne vän. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela