Mina tatueringar del 3

Publicerad 2015-05-01 12:59:00 i Vardag,

Här kommer mitt inlägg om tatuering nummer 3. Det är det sista inlägget om mina tatueringar. 
(I alla fall för nu, man vet ju aldrig om det blir fler i framtiden) 
Detta är min senaste tatuering som jag gjorde i slutet av 2013. Det är ganska mycket hockeysymbolik i den här tatueringen. Det mycket på grund av att det är någonting som finns starkt i mitt hjärta. Det finns igentligen många olika dela
#1:
 Det är helt enkelt en hyllning till Stefan Liv som var en av mina stora idoler inom ishockeyn. 
HV71:
Det är och kommer alltid vara det laget som jag kallar för mitt lag. 
Tre kronor symbolen:
Det är en sympbol för mitt svenska ursprung och att tre kronor är vårt landslag. 
95-04-08-10:
Åren hv71 blev Svenska Mästare.
(Tanken är att få fylla på dessa årtal  så småningom) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela