Tillbaka till livet

Publicerad 2015-05-13 16:14:33 i Vardag,

Ska väl ärligt talat säga att jag varit i en liten svacka i livet.Men nu är jag på väg tillbaka kan man säga. Vet inte alls hur många gånger jag sagt det. Men varför ska man skriva varje dag att man ligger i sängen och tittar på film? 
 
Vet exakt vad som får mig på bättre humör och frågan är ju varför jag inte ägnar mig mer åt det då? 
Svar: Orken finns inte alltid till det. Känns dock som att batterierna är på väg att laddas igen. 
 
Ikväll är det träning som står på schemat. Känns skönt att få dra på sig grejerna och köra igen. 
Denna tatuering fyllde förövrigt tre år i går. Sjukt vad tiden går fort. Lika nöjd i dag som då. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela