Första dagen på en bättre framtid

Publicerad 2015-12-30 22:57:54 i Vardag,

Ja så känns det verkligen.  I dag kom brevet. Ett brev och ett besked som jag väntat på sen i början på September månad. Ett brev som för mig betyder hur mycket som helst. Som betyder att jag i ett år framöver har en trygg ekonomisk  situation.  Nu har jag äntligen fått vad jag har rätt till och det har varit ett jävla helvetes slit för att komma hit. Nu kan jag andas lite och se positivt på framtiden och på riktigt börja jobba med mig själv. Det finns fortfarande saker och jobba med men det är verkligen en sten som lyft från mina axlar. 
 

Kommentarer

Postat av: Jesse

Publicerad 2015-12-31 00:11:24

Skönt att du fått en trygg ekonomisk situation :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela