Gårdagen

Publicerad 2015-12-28 09:14:03 i Vardag,

Ni vet såna dagar då man känner sig så himla uppskattad. Dagar då man känner att det man gör verkligen får en mening för någon annan. Jag hade en sån dag i går. En sån dag då alltid kändes väldigt bra.  
 
Dubbel träning. Äntligen, så underbart skönt att vara tillbaka mellan stolparna igen. Finns inget bättre och det finns inget som gör mig så lycklig. 
 
Sen där i mellan så var jag på stan och hjälpa en kompis att shoppa, tycker det är lite kul att hjälpa andra att hitta kläder, speceillt killar med bra smak. Och det bästa med det hela är ju att få umgås med just den människan och att jag trivs så bra med det. Att vi liksom kan prata om allting och det känns så lungt å avslappnat utan att bli stelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela