Blandad vecka

Publicerad 2015-11-14 21:44:41 i Vardag,

Shit vilken vecka jag haft känslomässigt. Har även lärt mig riktigt mycket om mig själv och hur jag fugnerar som person. Riktigt intressant minst sagt. Har lärt mig att jag när det krisar sig verkligen kan stänga ute känslor och sätta mig i någon form av woorkmode. Vist känslorna kanske kommer i efterhand men då kanske man har mer tid att ta i tur med det. 
 
Jag har också insett att jag måste prioritera mig själv först i visa lägen. Man kan inte alltid vara den som ska hjälpa andra om man aldrig får vara den som behöver hjälp.  Det är inte fel att säga nej i mellanåt. Att faktiskt känna efter vad man vill göra och vad man orkar engagera sig i. 
 
Ingen människa kan göra allt men alla kan göra något...
 
Sen har jag också stuntals haft en toppen bra vecka. Haft Besök och sen avslutades veckan med agfest med efterföljade utgång.  Hade riktigt kul men åkte hem rätt så tidigt ändå. Vid 01.30 tiden så var hemma vid 02.00 vilket var riktigt skönt då jag ändå skulle upp i dag. 

I dag har jag tagit mig hem till päronen i Umeå en sväng. Verkligen skönt. Typ enbart legat i soffan och kollat hockey med pappa. Förutom en liten promenad till ica. Eller ja fick skjuts ditt då mamma och pappa skulle i väg så blev en promenad hem. Börjar bli riktigt kallt här uppe kan man säga. 
 
FInns väl inte så mycket mer att säga riktigt Ska se andra halveken av fotbollen sen lägga mig och kolla igen alla youtubeklipp jag inte hann se i gårkväll. Brukar alltid ägna 1-1,5 timme / dag till att kolla på olika youtubklipp. 

Kommentarer

Postat av: Jesse

Publicerad 2015-11-14 23:50:46

Heja dej!

Du är en fin tjej och du är viktig!

Kram

Svar: Tack vännen :)
elinburman.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela