Tre lista

Publicerad 2016-01-01 12:49:00 i Vardag,

TRE SAKER - LISTA

3 saker jag ser fram emot

Att få umgås med en vän som jag inte träffat på länge. 
Att träffa någon som jag tycker om och som tycker om mig. 
Att hitta tryggheten.

 

3 saker jag fasar för

Att förlora någon som står mig nära. 
Att hitta nytt boende i den här staden. 
Att slitas från tryggheten. 

 

 

3 saker jag gillar

Min familj och mina närmaste
Träna
Att kämpa för saker jag tror på

 

3 saker jag inte gillar

Träningsfria dagar
Bråk och tjafs
Att se andra lida. 

 

3 saker jag vill

Hitta min plats på jorden.
Hitta någon att dela resten av mitt liv med.
Att alla mina nära ska vara/bli friska. Och leva ett friskt och lyckligt liv. 

 

3 saker jag borde

Ta vara på tiden. 
Njuta
Leva livet

 

3 saker jag kan

Lyfta andra människor.
Ta hand och bry mig om andra.
Få folk i min omgivning att skratta. 

 

3 saker jag inte kan

Ge mig själv beröm.
Vara nöjd över det jag presterar. 
Veta vad jag vill med mitt liv

 3 saker jag har på hjärnan

Framtiden
Projekt
Boende

 

 

3 saker jag pratar om ofta

 

3 saker jag önskar mig

Ett liv jag kan vara nöjd med
En trygg plats där jag kan växa som människa. 
En kropp som jag trivs med.

 

3 saker jag blir lugn av

Bra musik
Bra människor
Struktuerad vardag

 

 3 saker jag blir stressad av

När saker inte blir som det var tänkt. 
När tiden rinner i väg och jag inte hinner det jag tänkt att hinna.
När folk inte gör det saker som deras jobb säger att dem ska göra och det går ut över mig. 

 

3 saker jag gjorde i helgen

Åkte flyg
ätit massa mat
kramades och sagt hejdå till mamma och pappa. 

 

3 saker jag gjort den senaste veckan

Var hemma i Norrland/Umeå
Myste med katten
träffat släkten

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela