Tränings for life del 1

Publicerad 2013-10-31 16:11:00 i Tips och trix,

Har fixat till mitt nya träningschema som jag tänkt lägga upp här eftersom. Jag kör ett varv på 6 pass. I det här inlägget kommer jag visa vilka övningar jag kör under pass 1 samt pass 5, vilket är ben och bålpasset.  
 
Så här ser upplägget ut för det här passet: 
Ben:
Benpress i maskin
vadpress/tåhävningar
baksida lårcurl
leg extation/benspark i maskin
 
Bål:
knästående bålkontroll på pilatesboll
sittande bålrotation med medecinboll
Fällkniven
magliggande rotationer
 
Fick även höra utav en som jag körde mitt PT pass med att man ska köra bendelen före båldelen för att om man kör bål förre så påverkar tröttheten i bålen utgången på benpasset på ett negativt vis. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela