Ett fantastiskt äventyr är över

Publicerad 2015-08-09 22:24:00 i Vardag,

Känns lite konstigt att det faktsikt är slut nu. När man jobbar så iintensivt med någonting så blir det som en tomhet när det verkligen är över. Jag har varit en del av ett helt fantastiskt event. Ett event som går hand i hand med mina egna värderingar. Idrott ska vara öppen för alla trots bakgrund, religion, härkomst eller sexuell läggning.
Jag har även fått utmana mig själv och fått en mer ledande roll än jag någonsin tidigare haft. För mig är en av dem bäsa känslorna att känna att man kan göra skillnad, att det man gör faktiskt  har en betydelse.
 
Jag har även lärt känna en hel del nya underbara människor, samtidigt som jag på sätt och vis också lärt känna mig själv. När det kommer till min personliga utveckling känns det som att jag har hittat det jag vill satsa på i framtiden. Jag är en ledarskapsmänniska som älskar att leda folk, dessa veckor har plockat fram en låga inom mig som säger att det verkligen är det jag vill jobba med i framtiden. 
 
Finns så många som jag vill tacka för denna upplevelsen. Att vara en del i något stort får en att växa som människa. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela