Tränings for life del 1

Har fixat till mitt nya träningschema som jag tänkt lägga upp här eftersom. Jag kör ett varv på 6 pass. I det här inlägget kommer jag visa vilka övningar jag kör under pass 1 samt pass 5, vilket är ben och bålpasset.  
 
Så här ser upplägget ut för det här passet: 
Ben:
Benpress i maskin
vadpress/tåhävningar
baksida lårcurl
leg extation/benspark i maskin
 
Bål:
knästående bålkontroll på pilatesboll
sittande bålrotation med medecinboll
Fällkniven
magliggande rotationer
 
Fick även höra utav en som jag körde mitt PT pass med att man ska köra bendelen före båldelen för att om man kör bål förre så påverkar tröttheten i bålen utgången på benpasset på ett negativt vis. 
 

Dagens to do

Ska snart dra mig ur sängen och fixa mig och käka nån frukost. Ska sen dra i väg och fixa ett ärende sen träna sen äre jobb på ishallen som gäller för kvällen. Vet inte alls vad jag ska göra annars. Blir nog att slöa och kanske äta upp chipsen framför nån bra film alterantivt gå och sova direkt jag kommer hem. Den som lever får se liksom. 
 
 
 
Ne upp och fånga dagen...

Blogg fix

Har suttit och fixat och trixat lite med designen i ett par timmar nu framför hockeyn. Hur det gick i hockeyn behöver vi inte prata om alls. Surt kan jag då säga. Va inte direkt så där jätte bra. 
Träningen gick bra i dag i alla fall. Dock sjukt mycket folk på gymet så tog alldels för lång tid. Man lär sig vilka tider man ska undervika på gymet i alla fall. 
 
Nåväl vad tycker ni om den nya designen då?