Umeå Flayers

Publicerad 2010-11-28 20:53:44 i Nostalgi,

Har spenderat en helg på Nolia med underbara människor och lirat en jävlarns massa innebandy. Jag är så jävlarns glad att få vara en del av detta gäng. Från första stund har jag verkligen känt mig som en i gänget. Det skönaste med det här gänget och dem här människorna är att man får vara sig själv till 110% utan att bli i fråga satt. Jag ångrar inte en sekund att jag gick med i detta gäng.
Nu till helgens matcher. Reslutet gick väl inte direkt med oss under lördagen. Eftersom vi är typ 20 spelare så delade vi på oss och lirade med två lag med två femmor - en back i varje. Det var sjukt roligt men ändå sjukt jobbigt också vi lirade typ 4 matcher på lördag och 2 på söndag. Som sagt lördagen vara mycket stolpe ut och vi förlorade alla matcher. Men vi var med och förlorade två matcher med uddamålet om jag minns rätt och sen två orkade vi inte riktigt hålla i hop spelet.
Trots att jag fick blåmärken lite här och var ( bland annat av ett slagskott mitt i pannan) och har lite ont i typ hela kroppen så är det ändå med en stor glädje i kroppen jag i kväll läger mig i sängen.
I detta lag har jag vänner för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela