Träningsdagbok

Publicerad 2011-03-08 22:03:47 i Vardag,

Har just suttit och fyllt i alla årets träningspass på min användare på iksus hemsida, ska försöka få yterligare koll på min träning. Denna sida är jätte bra då man bara genom att fylla i sin träning får fram diagram över sin träning, det blir därför jätte lätt att se när man haft svackor i träningen.
Dock ska man fylla i denna lite oftare, hade nu tre månaderas träning att fylla i, vilket tog mig typ 1,5 timme kanske, men nu är det fixat och klart. kanske print scrinar in mitt tränignsdiagram här någon gång, det ser vi väl.
Vi är hundvakt på pers pappas lilla blandvalp King, denna varelse är ju bland det sötare med fyra ben. I och med detta så ligger det nu en hel massa innebandybollar runt om i hela lägenheten (dem funkar som leksaker då vi inte fick med oss några då vi hämtade hit honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela