Lista

Publicerad 2014-10-23 16:15:00 i Vardag,

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Fick beröm på träningen som jag själv tyckte gick segt.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
såg big brother

Vad gjorde du för 15 min sedan: 
SMSade med mamma. 

Det sista du sa högt: 
Hejdå till mamma i telefon

Det senaste någon sa till dig: Hej då

Vad har du druckit idag:  vatten

Vad var det senaste du åt: Lite ost

Vad var det senaste du köpte:
Mat på Ica

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun

Vad är det för väder hos dig nu:
Mulet å tråkigt

Godaste glassmaken: 
Vanilj typ

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut.

Sover du tungt:
Jäkligt tungt..

Drömmer du mardrömmar: 
Inte vad jag vet

Trivs du med ditt jobb:
Arbetslös behöver jag säga med?

Favoritklädsel:
Träningskläder :)

Favoritlåt just nu:
5 Seconds Of Summer – She Looks So Perfect

Vad ser du om du tittar till höger:
Köket

Vad gör dig glad just nu: 
All träning. Att få höra att det man gör uppskattas. 

Vad ska du göra härnäst: 
Duscha, klä mig och dra och hämta ett paket. 

Höger eller vänsterhänt: 
Skriver med höger men gör allt annat med vänstern. 

Humör just nu: 
Trött men rätt nöjd. 

Favoritgodis:
kinder choklad

Kläder just nu: 
Thirt och shorts

Sommarplaner: 
Inga än. Vintern har ju knappt börjat så. 

Hur många kuddar sover du med: 
Många

Spelar du något instrument: 
Noppe helt talangslös när det kommer till det. 

Morgon eller nattmänniska: Nattuggla här

Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj. Att de har det bra.

Är du kittlig:
Nja 

Snarkar du:
Hoppas inte det

Stjärntecken: 
Stenbock

Äckligaste insekten:
Myrorna som käkade upp mina ben i min förra lägenhet. Har seriöst märken/sår kvar fortfarande. 

Längtar du mest efter just nu:
hockeyn på lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela