Svarar på nyårsfrågor

Publicerad 2015-12-31 19:59:00 i Vardag,

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gick och började prata regelbundet hos en kurator. Kanske en av det bästa sakerna jag någonsin gjort. 

Är det något du saknade år 2015 som du vill ha år 2016?


Rutiner!

Vad var din största framgång 2015?

Att jag börjat jobba med mig själv på ett helt nytt vis

Största misstaget?

att jag litat på att samhället ska ta sitt ansvar 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

10 dagar med migrän som jag nyss blivit kvitt. 

Bästa köpet?

Alla innebandy prylar utan tvekan. 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det finns  så sjukt många människor som lyft mig när jag varit på botten, människor sosm jag kommer vara evig tacksam. mer om det i ett eget inlägg. evig kärlek. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2015?

spotify:album:73tAnNx5QNbVcCrpZQMf2i

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Har nog tyvärr varit ledsnare då det har varit ett jobbigt år. 

Vad önskar du att du gjort mer?

Njöt av dem bra stunderna. 

Blev du kär i år?

Inte kär, men tyckte om människor. Kärlek för mig bygger på att kunna lita på den människan man är kär i till 110% och den tilliten har jag tyvärr inte kännt till någon. 

 

Favoritprogram på TV?

Har inte följt något speciellt tv program så där. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?

Inget speciellt vad jag minns. Eftersom jag å min familj inte bor i samma stad, och inte ens i närheten av varandra så vart det inte ens en fika men inget jag stör mig speceillt på. 

 

Fnns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att folk i vissa samanhang kunde ta sitt ansvar och att jag slapp lida för att dem inte gjorde det. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2015?

Jag är och kommer nog alltid förbli en bekväm sportbrud som tar det som är bekvämt före det som är obekvämt haha. Träningskläder ftw liksom. 

Vad fick dig att må bra?

Min familj, mina underbara vänner, folk som bryr sig om mig, ni vet vilka ni är och ni betyder allt för mig <3

 

Vem saknade du?

Det finns ett antal människor som av olika anledningar inte finns i mitt liv längre dessa läser antaligen inte detta men. 

Vad ångar du?

Att jag inte tog vara på tiden med ovanstående människor på ett bättre vis. 

 

 

 

Man kan väl kanske säga att det här har varit ett piss år för mig på många plan. Jag kan inte säga något annat, och jag tänker inte göra det heller. Men hur pissigt det än varit så har jag träffat en hel del helt underbara människor i det verse sammanhang som jag absolut aldrig skulle ha missat för något i livet. Människor och möten som har format mig och gjort den till den jag är i dag. Så jag komemr gå stark ur det här året ändå. För hur det än varit så har det lärt mig saker. Det har lärt mig att som en fågel Phoenix så kommer jag resa mig ur askan. 

Så när detta publiceras så sitter jag och äter en god middag med vänner som betyder mest för mig, Vänner som gör allt slit värt. Slitet för att få allt att gå ihop. Här stänger jag det här året och blickar in mot 2016 med ny energi. 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela