Träningsvecka del 1

Publicerad 2015-12-23 12:00:00 i Vardag,

Tänkte göra en liten mini serie här på bloggen där jag delar med mig av ett trängstips om dagen i en veckas tid. Detta är inget som är bevisat eller har någon faktabas att stå på utan det är bara saker som utågår i från mig själv och hur jag ser på träning och hälsa. 
 
här kommer första ämnet : 
 
För mig är Inspiration något som är väldigt viktigt för att träningen ska fungera. Det är så klart inte alltid jätte kul och inspiraerande att gå i väg till gymet eller släpa med sig grejerna ner till hallen för innebandyträning men jag vet att ofast så släpper det när man väl är på plats. För mig behöver insperation inte bara vara en person utan det kan också vara en handling, tex en snygg straff eller en snygg räddning. Likväl som det kan vara personen som står för dessa handlingar.  Inspiration finner jag på många olika platser. Sociala medier är en bra plats att finna desas på. Annars så finns även inspiration ute i våran vardag. Vi möts ständigt av källor till inspiration av olika slag. 
 

Bild lånad från inistagram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela