Träningsvecka del 2

Publicerad 2015-12-24 12:00:00 i Vardag,

 
Målbilder är något som jag jobbar väldigt ofta med. Att försöka föreställa mig senarium där jag kan komma att hamna i samt hur jag löser dessa. Detta tror jag är ett sätt för mig att förberede mig för vad som kan komma att hända. På så vis är jag också väldigt mentalt förbered på vad som krävs av mig.  Det är egentligen ganska svår förklarat men det gäller att sätta upp mål för sig själv och alltid sträva efter att nå dem.  Att först sätta ett långsiktigt mål som man bygger upp en plan över en längre tid för att nå. För att sedan sätta upp delmål på vägen för att bibehålla intresse och fokus på det långsiktiga målet. 
 
 
 
bild källa: http://damberg.com/wp-content/uploads/2013/07/m%C3%A5lbild.jpg

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2015-12-24 14:38:11

Grymt inspirerande!
Så sant det du skriver! :)

Svar: Ska vi snacka vem är inspirerande ?!!
elinburman.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela