mycket som sker

Publicerad 2015-07-26 17:17:37 i Vardag,

I går var det både träning och lagfest som stod på schemat. Båda var väldigt trevliga.  
Idag har jag hunnit varit en sväng på stan för att köpa regnkläder. För ja det ska tydlgen regna rätt så bra i veckan. Sen så har jag tvätt i gång i tvättstugan. Blir väl inte så mycket mer än tvätt å städning i dag. Kanske en ansiktsmask och ett bad om jag orkar senare. 
 
Måste ladda batterierna för en vecka med fullt schema. Förhoppningsvis med så lite regn som möjlligt. Men det är väl det att hoppas på förmycket. Nu har jag trots allt bra kläder så ska bli roligt i vilket fall. För allt är vad man gör det till. Vill man sitta och grina över att det regnar så är det ju så klart att det blir skit tråkigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela