Random frågor del 1

Publicerad 2015-09-10 11:37:00 i Vardag,


Sover du med dina garderob dörrar öppna eller stängda?
Har ingen garderob i närheten av sängen så vet inte. troligtvis stängd. Tar du schampo och balsam flaskor från hotellet?
Dem har väl slutat ha såna där små har jag för mig. Har du någonsin stulit en vägskylt innan?
Öh nej? Tycker du om att använda post-it-lappar?
Nope Har du klippa ut kuponger men sedan aldrig använda dem?
Har väl hänt nån gång. Skulle du hellre bli attackerad av en stor björn eller en svärm av en bin?
Björn Har du fräknar?
Inte vad jag vet. Har du alltid leende på bilder?
Inte alltid. Har du någonsin räkna dina steg när du går?
Inte det Har du någonsin kissade i skogen? Japps det har jag väl gjort...antar jag. Har du någonsin dansa även om det inte spelas nån musik ?
Tror inte det säkert hänt då man varit liten dock. Har du tugga dina pennor?
Japps, och tyvärr även andras. : Vilken storlek är din säng?
120cm Vilken är din Song of the veckan ?
She looks so perfect
Är det okej för killar att bära rosa?
Absolut. Kan till och med vara riktigt snyggt på visa. Tittar du fortfarande på tecknad film?
Väldigt sällan Vilken är din favoritfilm?
Miracle Vart vill du begrava gömd skatt om du hade några?
I skogen hemma i Norrland Vad dricker du till middag?
Mjölk,vatten eller läsk oftast Vad tycker du doppa en kyckling nugget i?
Sås Vilken är din favorit mat?
Olika men kött å beasås går alltid hem. Senaste person du kysste / kysste dig?
Hemligt Var du någonsin en pojke / flicka scout?
Det var jag. Skulle du någonsin posera naken i en tidning?
Väldigt tveksam till det. När var sista gången du skrev ett brev till någon på papper?
Det var så länge sen att jag inte ens kommer ihåg det. Kan du byta olja på bilen?
Med lite hjälp så. någonsin fått en fortkörningsböter?
Nix har inget körkort så Favorit typ av smörgås?
mjukt Bästa man kan äta till frukost?
yhogurt med frostis Vilken är din vanliga läggdags?
Olika Är du lat?
Beror på vad man ska göra. Hur många språk kan du tala?
Svenska å hyfsad engelska
Har du några tidningsprenumerationer?
Inte just nu Är du envis?
Folk brukar säga det. Brukar titta på såpoperor?
Inte så ofta längre Är du rädd för höjder?
Nix pix Sjunger du i bilen?
Nej inte ofta
Brukar du sjunga i duschen?
hihi i bland någonsin använt ett vapen?
Japp vattenpistol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela