Slö dag

Publicerad 2015-09-15 12:59:57 i Vardag,

I dag blir det en sån här hemma fixar dag. Eller jag ska i väg och träna senare men det gills knappt.  Ska väl bara försöka ladda batterierna så gott det går.  Blev inget möte i dag så slapp kliva upp å dra i väg vid 08.00. Vilket är otroligt skönt. 
 
 
 
Mötet i går gick ju sådär också. Kämpade mig ur sängen, drog i väg till mötet för att sen få veta att hon vi skulle träffa var sjuk. Men vi fick lite annat gjort i alla fall så var inte helt förgäves. Sen var jag också i väg och tränade i går. Väldigt kul var det. Som vanligt. 
 
Känns som om jag inte gör anant än att träna och går på möten haha. Men så är det typ just nu. Resten av veckan kommer dock bli lite anorlunda. Ska ha så grymt kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela