Vill du hellre Skönhets TAG

Publicerad 2015-09-12 12:29:00 i Vardag,

Vill du hellre gå ut med rufsigt hår och fin make-up eller Nice hår och ingen make-up ?
Det spelar mig egentligen ingen roll. Tror dock att jag skulle känna mig mer bekväm med smink och rufisigt hår för då kan man bara dra på sig en mössa eller keps. Vill du hellre raka ögonbrynen eller har dina ögonfransar faller ut ?
Ögonbrynen kan man måla dit. Mina ögonfransar är en av mina saker som framhäver mitt useende så de vill jag gärna ha kvar. Vill du hellre tvingas att handla på endast MAC eller Sephora för resten av ditt liv ?
Är ingen märkesnörd när det kommer till smink så har ingen riktig åsik i denna fråga. Vill du hellre ha en dålig frisyr eller dåligt hårfärg ?
friysyr. Läs svaret åvan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela