En bra start på dagen

Publicerad 2022-07-17 11:24:38 i Vardag,

 
Nu har jag precis blivit klar med dagens träningspass. Kör inte så speciellt långa pass nu under semestern utan mer för att hålla i gång lite.  Små snabba uthållighetspass blir det med många repitioner.
 
Resten av gänget är på promenad som vanligt vid den här tiden. Jag ser lite serier och ska snart duscha av mig så att jag är redo när dem kommer tillbaka sen. 
 
Vi har så vitt jag vet inget på schemat i dag. Pappa har eldat i badtunnan så vi kanske tar oss ett bad i den senare antar jag. Annars vi tar dagen lite som kommer bara. 
 
Det är lite så dagarna är här uppe. Inte så där super planerade utan lite mer så att vi vaknar och känner efter vad vi har lust att hitta på. 
 
Nej nu är det dags för duschen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela