En härlig dag på gång

Publicerad 2022-07-05 10:16:00 i Vardag,

Hade en väldigt mysig stund med Emilia i morse då hon vaknade.  Vi låg och gosade en bra stund innan vi klev upp, hämtade tindra och började dagen. Eller ja i alla fall kom upp ur sängen. 
 
Kring lunch är tanken att jag ska ta mig i väg till gymmet en sväng medans mamma har hand om tejejerna. Lutar åt ett cardiopass med lite rehab inslag. 
 
Ska även börja kolla igenom och lägga fram lite packning inför våran kommande semester resa. Måste även kolla vad jag ska ha på mig på farmors begravning. 
Morgon lek som vanligt. 
 
I övrigt har vi inte så mycket planerat i dag. Tänker att vi eventuellt ska i väg i eftermiddag och träffa några vänner en sväng i någon lekpark eller så. Men vi får se inget helt planerat. I så fall blir det i eftermiddag. Det är fortfarande så varmt att jag knappt pallar vara ute förens senare på dagarna då det förhoppningsvis hinner bli lite svalare. 
 
Sen kanske vi också gå förbi mamma och pappa en sväng då dem jobbat klart. Vi får se helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela