En mysig dag

Publicerad 2022-07-07 23:41:07 i Vardag,

I dag har vi hunnit med lite av varje. Började med att försöka packa inför våran kommande resa. Gick inte så där toppen bra till en början då tjejerna inte alls ville det. Så kan det va i bland. 
 
Sen promenerade vi ner till parken och mötte upp två kompisar med deras kids. Vi hade en otroligt härlig stund där minst sagt. Åt våfflor och kidsen fick krypa runt lite och ja en bra stund tillsammans helt enkelt. Så bra att jag inte fick till några bilder. 
 
Sen möte vi upp mamma och gick förbi biblioteket en sväng och lånande lite böcker innan mamma tog med sig tjejerna upp till dem medans jag for hem och packade klart samt att jag sedan åkte i väg och tränade en sväng. 
 
 
Sen så cyklade jag upp till mamma och pappa bara.
 
 
Tjejerna fick sig ett bad och sen har vi bara myst.
 
I natt sover vi över hos dem då vi har en del att fixa innan farmors begravning i morgon.
 
Tindra somande ganska på en gång då vi la henne.  Emilia deremot vaknade efter bara en liten stund men var som ni ser på bilderna väldigt kramgod och på bra humör. Så efter lite mys med sin morfar och mormor i soffan, samt lite snurr i sängen så sover även hon gott här bredvid mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela