Ett litet träningspass avklarat

Publicerad 2022-07-16 11:35:00 i Vardag,

(null)
I dag har jag hunnit med ett litet träningspass medans mamma och pappa tog en promenad med tjejerna. 
 
Det är faktiskt en utmaning att träna utan gym eller vikter. Men det går. Använder mig utan en del olika gummiband. Går faktiskt att få till ganska bra pass så det är skönt. I dag blev det att träna inomhus men ska försöka hitta någon plats ute sen då vädret blir lite bättre. 
 
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på nu under eftermiddag. Är verkligen inget väder för att va ute direkt så.
 
 Framåt kvällen kommer farfar upp för att vara några dagar med oss. Det ska bli super mysigt. 
 
Nu ska jag passa på att ta en dusch innan resterande gänget kommer tillbaka från promenaden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela