Fixa det sista in för semestern

Publicerad 2022-07-06 11:42:35 i Vardag,

I dag står det en tur till köpcentrumet på schemat, fixa det sista inför semestern samt farmors begravning.
Skönt då att det är en svalare dag här hos oss. Så det ska vi göra i eftermiddag. 
 
Vi ska även ta en liten tur till bibloteket och låna lite böcker som vi ska ta med på resan. Så lyxigt att vi har ett ny öppnat  biblotek bara några kvarter i från oss. Så det ska vi också hinna med i dag. Tur dem har kvälls öppet i dag, ända till 19.00. 
 
 
 
I går träffade vi upp en kompis och hennes son i lekparken. Va faktiskt ganska lagomt varmt ute. Väldans skönt då det blåste lite. Lättare att kunna ta ut tjejerna då det inte är 30 grader och tryckande sol ute.  
 
Sen cyklade vi även till mamma och pappa en sväng för lite mys och bus. Tindra tog en powernap på sin morfars mage. Såg väldans mysigt ut måste jag säga. 
 
Sen åkte vi bara hem och la oss. 
 
I dag klev vi upp kring 08:30 som vanligt. Så otroligt tacksam för att jag fått kids som verkligen gillar att sova. Det är liksom inte engångs företeleser att jag får sovmorgon utan tvärtom händer sällan att vi kliver upp tidigt, och då är tidigt hos oss ändå strax efter 07:00. 
 
Nej nu ska jag passa på att fixa mig i lugn och ro. Lite sådan vardagslyx för en ensamstående tvillingmamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela