Mysig stund med otroliga kids

Publicerad 2022-07-03 21:16:00 i Vardag,

Det blev en mysig promenad med mamma och en paus för lite glass under eftermiddagen idag. Väldigt mysigt. Gott då det fortfarande är tok varmt ute trots att det svalnat lite. Tror vi hade kring 23 grader här under dagen.
 
Jag personligen har lite svårt för värmen. Vet inte riktigt varför men trivs inte riktigt då det blir tog för varmt. 
 
Sen åt vi även middag hos mamma och pappa. Blev lite bus och mys, såg även F1 loppet. Galen krasch där i början men som tur inga större skador på någon förare.
 
 
Båda tjejerna sover sen ett tag tillbaka. Det har haft några väldigt bra kvällar. Inga som helst problem på kvällarna då dem ska sova. Så tacksam för det. Hoppas det håller i sig.
 
Nu då tjejerna sover så passar jag på att kolla lite youtube och serier osv. Borde kanske kliva upp och städa lite men det får bli morgondagens to do. Smet i väg lite från det tidigare i dag då vi gick upp till mamma så det finns en del kvar. Dock så fick jag tvättat alla överdrag till soffan så det är skönt att det är gjort. 
 
I morgon har vi nog inga direkta planer för dagen. Eller förutom att jag ska fixa på alla kuddfodral till soffan. Får se om vi åker och gör några ärenden eller så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela