Ny vecka på gång

Publicerad 2022-07-04 10:57:00 i Vardag,

 

Tjejerna och jag hade en riktigt mysig morgon minst sagt.
 
Så skönt att kunna göra lite sådant då tjejerna är ute. Blir lite mer effektivt så och så mycket enklare. 
 
Tjejerna och främst Emilia har nu börjat klättra upp i soffan helt på egen hand. Det är lite läskigt men samtidigt så är det skönt att jag har en soffa som är typ 10cm hög. Bara dem inte klättrar över ryggstödet så blir det inte så lång fallhöjd om olyckan skulle va framme så att säga.
 
Tjejerna ska ut på promenad med sin mormor i vagnen nu alldels strax och jag ska fokusera på att städa klart.
 
 
I övrigt har vi inga super stora planer för dagen.  Vi ska bara ta det lugnt tror jag.
 
Kanske en tur för att fixa några ärenden i eftermiddag. Vi får se helt enkelt vad vi hittar på. 
 
Ska även försöka skriva listor på vad som ska packas och vad som behöver göras. Lite organisering inför kommande vecka så att säga. 
 
Nej nu är det bara att sätta i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela