Otrolig tacksamhet

Publicerad 2022-07-18 21:58:20 i Vardag,

 
I bland slår dig mig hur oförutsägbart livet i bland kan vara oförutsägbart men samtidigt obeskrivligt fantastiskt. 
 
Att vakna upp varje dag och mötas av 2 yrväder som allt som oftast möter en med leenden och sprudlande humör. Fulla av nyfikenhet på vad dagen har att ge. 
 
Har aldrig tagit föräldarskapet för givet. Aldrig tagit det som en självklarhet att bli mamma.
 
I dag ligger jag här i sängen med en två små individer att klia på ryggen, trösta och göra allt för. 
 Att uppfostra dessa två småtroll till att bli dem bästa versionerna av sig själva.
 
 
Jag kommer alltid att vara tacksam för att jag vågade ta steget. Steget in i något ganska okänt för min del. Något som stundtals skrämt mig. Att ge sig in i ett nytt liv och en ny vardag som va så otroligt lång i från det livet jag levde innan. 
 
Att bli mamma har verkligen gett mig ett nytt perspektiv på livet. Är verkligen en annan människa i dag än vad jag va innan tjejerna föddes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela